شرکت AMD پس از معرفی تکنولوژی +Anti-lag که باعث کاهش لگ و تاخیر (پینگ) در بازی میشود، با مشکلات جدی روبرو شد. این تکنولوژِی که در جواب Nvidia Reflex طراحی شده بود و قرار بود جواب این شرکت در مقابل انویدیا باشد، در چند بازی آنلاین شرکت Valve باعث بن شدن کاربران گردید و اکانت های آن ها را مسدود کرد.
شرکت AMD و Valve در ابتدا نمیدانستند این مشکل از کجا نشأت میگیرد اما پس از بررسی متوجه شدند این تکنولوژی سبب دستکاری در بعضی از کد های بازی میشده که خلاف قوانین شرکت Valve بوده و دچار انسداد خودکار اکانت های کاربران میگردید.
پس از بروز این مشکل، AMD با کمک Valve بر روی نسخه جدید این تکنولوژی کار کردند و به تازگی نسخه جدید آن با نام Anti-lag 2 منتشر شد. این تکنولوژی همچنان در دست توسعه قرار دارد و تنها در بازی Counter-Strike 2 قابل استفاده است آن هم پس از آپدیت درایور کارت گرافیک به نسخه خاص این تکنولوژی که میتوانید آن را از سایت خود AMD دریافت کنید. (لینک سایت درایور)
طبق گفته این شرکت، این تکنولوژی میتواند تاخیر را در بازی به حد چشمگیری کاهش دهد و در تصویر زیر ادعاهای مطرح شده در این باره را میتوانید مشاهده کنید.

این نسخه از درایور تنها در سری کارتهای 5000 به بالای شرکت AMD در دسترس است و حرفی از پشتیبانی نسخه های قدیمی تر در میان نیست.
منبع: برگرفته از سایت ویدیوکاردز Videocarz پیرامون معرفی Anti-lag 2