شرکت ایکس برای یوتیوب رقیب می‌سازد

شرکت ایکس برای یوتیوب رقیب می‌سازد

شرکت ایکس (که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد) قصد دارد یک رقیب برای یوتیوب ایجاد کند. این پلتفرم ویدیومحور به زودی برای تلویزیون‌های هوشمند منتشر خواهد شد و قرار است محتواهای جذاب و درگیرکننده را به تلویزیون‌های شما بیاورد.

 

این نرم‌افزار از الگوریتم‌های ویژه‌ای برای شناسایی ویدیوهای در حال ترند استفاده می‌کند تا کاربران همواره به جدیدترین و خبرسازترین محتواها دسترسی داشته باشند. همچنین، این اپلیکیشن از هوش مصنوعی برای دسته‌بندی ویدیوها به صورت موضوع‌محور استفاده می‌کند و از قابلیت مشاهده چند دستگاهی پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید ویدیو را روی گوشی پخش کنید و سپس ادامه‌ی آن را روی تلویزیون ببینید. این تلاش‌ها به منظور تبدیل ایکس به یک پلتفرم ویدیویی متمرکز شده‌اند.

لیندا یاکارینو، مدیر عامل ایکس، در توییت جدید خود از وجود این اپلیکیشن در دست ساخت خبر داد و می‌گوید که نرم‌افزار جدید شامل سیستم بهبودیافته‌ی جست‌و‌جو ویدئو است و درنهایت وارد اکثر تلویزیون‌ها خواهد شد ولی از تاریخ انتشار آن همچنان خبری در دسترس نیست و تنها چیزی که در این باره بیان شده این است که قرار است به زودی عرضه شود.

نویسنده: ادمین     تاریخ خبر 1403/02/05

*
*




گروه مهندسی سحاب - برنامه نویسی - برنامه نویس فول استک مدیریت شارژ ماهانه ساختمان شارژانه وبسایت شخصی سید محمد جواد سجادی - برنامه نویس - برنامه نویس فول استک - javad sajadi programmer developer, sajadi developer, جواد سامانه جامع خدمات مادر و کودک دایه و مشاوره در حوزه های ازدواج و فرزند آوری, دایه,سامانه جامع مادر و کودک دایه,مشاوره مادر و کودک,مقالات بارداری,کمک به مادر,هفته های بارداری گالری دوربین قدیمی,گالری ظروف قدیمی,گالری سکه و اسکناس و تمبر,گالری چراغ قدیمی,تلوزیون قدیمی,ظروف چینی سنتی,چراغ نفتی,گالری ریحان , لوازم سنتی , کلکسیونی , عتیقه مشاوره اسلامی کودک و نوجوان, موسسه اخلاق و تربیت, مشاوره اسلامی,روانشناسی اسلامی,مشاوره کودک و نوجوان,مشاوره کودک,مشاوره نوجوان,مشاوره آنلاین,تربیت دينی,تربیت اخلاقی و جنسی,اختلالات رفتاری,مهارت های مادرانه,مسائل نوجوانان