نویسنده: مهدی میرزابیگی     تاریخ خبر 1403/04/27

ادعای شرکت بازی سازی درباره خرابی نسل 13 و 14

ادعای شرکت بازی سازی درباره خرابی نسل 13 و 14

آلدرون گیمز ادعا کرد بازی هایش در پردازنده های نسل 13 و 14 اینتل 100 درصد مواقع کرش کردند.

برای اطلاعات اولیه ابتدا این مقاله را مطالعه نمایید.

یک ناشر بازی کوچک به نام آلدرون گیمز ادعا می کند که پردازنده های نسل 13 و 14 اینتل دارای نقص هستند و باعث می شوند بازی های آن ها به طور کامل کرش کنند.

این شرکت در بیانیه ای گفت: "در تستهای داخلی خود، بازی های ما روی سیستم عامل ویندوز، با پردازنده های نسل 13 و 14 اینتل، %100 درصد کرش می کردند"، آنها همچنین اضافه کردند که این مشکل با سازندگان دیگر سخت افزار مانند AMD یا سایر پردازنده های قدیمی تر اینتل وجود ندارد.

اما در پاسخ، اینتل این اتهامات را رد کرد. آنها اعلام کردند: "باتجربه ای گسترده روی پردازنده های جدید مشکلی مشاهده نشده است و نه هیچ یک از شرکای بازی سازی، چنین ادعایی را مطرح نکرده اند. "

هنوز دلیل اصلی این مشکل ادعایی توسط آلدرون گیمز مشخص نشده است. اما آن‌چه برای این شرکت مسلم شده این است که نسل 13 و 14 پردازنده های اینتل دارای مشکلات بسیاری هستند و پس از چند ماه تقریبا غیرقابل استفاده می‌شوند.

شرکت اینتل از ابتدای بروز این مشکلات تا کنون آپدیت های نرم افزاری و آپدیت های بایوس زیادی توسط شرکت های سازنده مادربورد منتشر کرده و هر بار میزان مصرف پردازنده ها را پایین تر و پایین تر آورده ولی گویا این مشکلات همچنان وجود دارند و با گذشت زمان گریبان گیر کاربران بیشتری می‌شوند.

اگر صاحب یکی از این پردازنده ها هستید و دچار این مشکل نشدید، پیشنهاد می‌کنیم پردازنده خود را آندرولت کرده و از سرعت خرابی آن بکاهید، اگر می‌خواهید یک پردازنده تهیه کنید و نظرتان به نسل های 13 و 14 اینتل بوده، پیشنهاد می‌کنیم از این خرید صرف نظر کرده و یا برای نسل 15 که طی چند ماه آینده عرضه خواهد شد صبر کنید یا به سراغ پردازنده های AMD بروید، این پردازنده ها بر خلاف باور اکثر مردم نه دچار خرابی می‌شوند نه دارای مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری هستند، همچنین با تهیه نسل 7000 این شرکت می‌توانید در آینده از نسل 9000 نیز استفاده کنید زیرا نسل فعلی مادربورد ها از سری 9000 نیز پیشتیبانی می‌کنند.

 

منبع: برگرفته از سایت تامزهاردور TomsHardware پیرامون ادعای الدرون گیمز درباره خرابی نسل 13 و 14 اینتل

*
*




گروه مهندسی سحاب - برنامه نویسی - برنامه نویس فول استک مدیریت شارژ ماهانه ساختمان شارژانه وبسایت شخصی سید محمد جواد سجادی - برنامه نویس - برنامه نویس فول استک - javad sajadi programmer developer, sajadi developer, جواد سامانه جامع خدمات مادر و کودک دایه و مشاوره در حوزه های ازدواج و فرزند آوری, دایه,سامانه جامع مادر و کودک دایه,مشاوره مادر و کودک,مقالات بارداری,کمک به مادر,هفته های بارداری گالری دوربین قدیمی,گالری ظروف قدیمی,گالری سکه و اسکناس و تمبر,گالری چراغ قدیمی,تلوزیون قدیمی,ظروف چینی سنتی,چراغ نفتی,گالری ریحان , لوازم سنتی , کلکسیونی , عتیقه مشاوره اسلامی کودک و نوجوان, موسسه اخلاق و تربیت, مشاوره اسلامی,روانشناسی اسلامی,مشاوره کودک و نوجوان,مشاوره کودک,مشاوره نوجوان,مشاوره آنلاین,تربیت دينی,تربیت اخلاقی و جنسی,اختلالات رفتاری,مهارت های مادرانه,مسائل نوجوانان