نویسنده: مهدی میرزابیگی     تاریخ خبر 1403/04/27

معماری های Zen6 و Zen7 در راه اند!

معماری های Zen6 و Zen7 در راه اند!

AMD از کار کردن بر روی دو معماری جدید خود خبر داد.

مطابق با آخرین به روزرسانی ها از سوی AMD، این شرکت در حال کار روی معماری های Zen 6 و Zen 7 برای پردازنده های آینده خود است. این پردازنده ها جایگزین نسل های فعلی Zen 4 و Zen 5 خواهند شد.

معماری Zen 6 اولین بار در نقشه راه AMD ظاهر شده است. این نشان می دهد که AMD از همین الان شروع به توسعه این معماری برای پردازنده های بعدی کرده است. هیچ جزئیات فنی در مورد Zen 6 در دسترس نیست، اما انتظار می رود که بهبودهای قابل توجهی را در عملکرد و کارایی به ارمغان بیاورد.

در حالی که Zen 6 هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، AMD اعلام کرده است که کار روی معماری Zen 7 نیز آغاز شده است. این نشان می دهد که AMD از همین الان برنامه ریزی برای دو نسل آینده پردازنده های خود را آغاز کرده است.

معرفی معماری های جدید Zen می تواند تاثیر قابل توجهی بر بازار پردازنده های دسکتاپ و لپ تاپ داشته باشد. AMD با ارائه پردازنده های قدرتمندتر و کارآمدتر می تواند رقابت را با Intel، رقیب سنتی خود، تشدید کند.

 

برگرفته از سایت ویدیوکاردز VideoCardz پیرامون معماری های جدید AMD

*
*




گروه مهندسی سحاب - برنامه نویسی - برنامه نویس فول استک مدیریت شارژ ماهانه ساختمان شارژانه وبسایت شخصی سید محمد جواد سجادی - برنامه نویس - برنامه نویس فول استک - javad sajadi programmer developer, sajadi developer, جواد سامانه جامع خدمات مادر و کودک دایه و مشاوره در حوزه های ازدواج و فرزند آوری, دایه,سامانه جامع مادر و کودک دایه,مشاوره مادر و کودک,مقالات بارداری,کمک به مادر,هفته های بارداری گالری دوربین قدیمی,گالری ظروف قدیمی,گالری سکه و اسکناس و تمبر,گالری چراغ قدیمی,تلوزیون قدیمی,ظروف چینی سنتی,چراغ نفتی,گالری ریحان , لوازم سنتی , کلکسیونی , عتیقه مشاوره اسلامی کودک و نوجوان, موسسه اخلاق و تربیت, مشاوره اسلامی,روانشناسی اسلامی,مشاوره کودک و نوجوان,مشاوره کودک,مشاوره نوجوان,مشاوره آنلاین,تربیت دينی,تربیت اخلاقی و جنسی,اختلالات رفتاری,مهارت های مادرانه,مسائل نوجوانان