نویسنده: محمد مهدی میرزابیکی نائینی     تاریخ خبر 1403/04/27

قدرت Spear را 150 گرافیک RTX A6000 تامین می‌کند.

قدرت Spear را 150 گرافیک RTX A6000 تامین می‌کند.

انویدیا راز قدرت پردازشی تأمین کننده کره بزرگ لاس وگاس را فاش کرد.

انویدیا امروز فاش کرد که سخت افزار آنها قدرت (Sphere) کره لاس وگاس، یکی از مکان های سرگرمی معروف لاس وگاس، را تامین می کند. إسفیر یک صفحه نمایش خارجی 1.2 میلیون پیکسلی با وضوح بالاتر از 16K است که در استودیوی داخلی خود به وسیله 150 کارت گرافیک NVIDIA RTX A6000 پشتیبانی می شود.

گرافیک RTX A6000 با حداکثر ظرفیت حافظه 48 گیگابایتی، Tensor Core ها برای محاسبات هوش مصنوعی/یادگیری عمیق و پردازش Ray Tracing کاملاً برای چنین کاربردهای نمایشگر غول پیکر مناسب است. این سیستم ها نیازی به تنظیم یا بهینه سازی خاصی ندارند، چرا که NVIDIA CloudXR یک راه حل یکپارچه برای خروجی استریم چندجانبه ویدیویی و گرافیکی فراهم می کند.

Sphere یک گنبد کروی 57 متری است که 16.4 میلیون پیکسل را در اختیار دارد و می تواند محتوای ویدیویی را با وضوح بالا نمایش دهد. این سیستم با قدرت محاسباتی معادل 5,000 لپ تاپ گیمینگ قابل مقایسه است. بازدیدکنندگان از إسفیر می توانند تجربه ای شگفت انگیز از عرضه محتوای سرگرم کننده داشته باشند.

انویدیا با تامین 150 پردازنده گرافیکی قدرتمند RTX A6000، نقش مهمی در پشت صحنه عملکرد إسفیر ایفا می کند و امکان تجربه غیرقابل تصور را برای بازدیدکنندگان فراهم می آورد.

 

منبع: برگرفته از سایت ویدیوکاردز VideoCardz پیرامون تأمین قدرت کره لاس وگاس توسط 150 گرافیک A6000

*
*




گروه مهندسی سحاب - برنامه نویسی - برنامه نویس فول استک مدیریت شارژ ماهانه ساختمان شارژانه وبسایت شخصی سید محمد جواد سجادی - برنامه نویس - برنامه نویس فول استک - javad sajadi programmer developer, sajadi developer, جواد سامانه جامع خدمات مادر و کودک دایه و مشاوره در حوزه های ازدواج و فرزند آوری, دایه,سامانه جامع مادر و کودک دایه,مشاوره مادر و کودک,مقالات بارداری,کمک به مادر,هفته های بارداری گالری دوربین قدیمی,گالری ظروف قدیمی,گالری سکه و اسکناس و تمبر,گالری چراغ قدیمی,تلوزیون قدیمی,ظروف چینی سنتی,چراغ نفتی,گالری ریحان , لوازم سنتی , کلکسیونی , عتیقه مشاوره اسلامی کودک و نوجوان, موسسه اخلاق و تربیت, مشاوره اسلامی,روانشناسی اسلامی,مشاوره کودک و نوجوان,مشاوره کودک,مشاوره نوجوان,مشاوره آنلاین,تربیت دينی,تربیت اخلاقی و جنسی,اختلالات رفتاری,مهارت های مادرانه,مسائل نوجوانان