نویسنده: مهدی میرزابیگی     تاریخ خبر 1403/04/30

AMD Anti-lag چیست؟

AMD Anti-lag چیست؟

تعریف و نحوه استفاده از این قابلیت

AMD با معرفی فناوری Anti-Lag، گامی بلند برای افزایش کارایی و پاسخگویی را در بازی‌های کامپیوتری برداشته است. این فناوری که از سال 2019 برای کارت‌های گرافیکی Radeon معرفی شده، هدف اصلی آن بهبود تجربه بازی کاربران است.

Anti-Lag به دنبال کاهش تأخیر بین لحظه‌ای (یعنی از زمانی که کاربر یک دستور را وارد می‌کند تا زمانی که این دستور در صفحه نمایش اجرا می‌شود)، است. این فناوری با بهینه‌سازی پردازش سیگنال‌های ورودی و ارسال آن‌ها به سیستم گرافیکی پیش از آنکه کادر گرافیکی کامل رندر شود، کار می‌کند.

این فناوری را پیش تر نیز در گرافیک های Nvidia با نام Nvidia Reflex دیده بودیم، اما حالا با اسمی جدید در سری کارت های شرکت AMD شاهد آن هستیم.

Anti-Lag می‌تواند در بازی‌های تیراندازی اول شخص (FPS) و بازی‌های با محوریت حرکت سریع بسیار مفید باشد. با کاهش تأخیر بین ورودی و خروجی، این فناوری باعث می‌شود تا حرکات کاربر سریع‌تر و دقیق‌تر روی صفحه نمایش ظاهر شوند.

کاربران می‌توانند Anti-Lag را از طریق درایور Radeon Software Adrenalin فعال کنند. این گزینه در منوی تنظیمات بازی قرار دارد و می‌توان آن را برای هر بازی به صورت جداگانه تنظیم کرد.

 

منبع: برگرفته از سایت تامزهاردور TomsHardware پیرامون معرفی AMD Anti-Lag

*
*




گروه مهندسی سحاب - برنامه نویسی - برنامه نویس فول استک مدیریت شارژ ماهانه ساختمان شارژانه وبسایت شخصی سید محمد جواد سجادی - برنامه نویس - برنامه نویس فول استک - javad sajadi programmer developer, sajadi developer, جواد سامانه جامع خدمات مادر و کودک دایه و مشاوره در حوزه های ازدواج و فرزند آوری, دایه,سامانه جامع مادر و کودک دایه,مشاوره مادر و کودک,مقالات بارداری,کمک به مادر,هفته های بارداری گالری دوربین قدیمی,گالری ظروف قدیمی,گالری سکه و اسکناس و تمبر,گالری چراغ قدیمی,تلوزیون قدیمی,ظروف چینی سنتی,چراغ نفتی,گالری ریحان , لوازم سنتی , کلکسیونی , عتیقه مشاوره اسلامی کودک و نوجوان, موسسه اخلاق و تربیت, مشاوره اسلامی,روانشناسی اسلامی,مشاوره کودک و نوجوان,مشاوره کودک,مشاوره نوجوان,مشاوره آنلاین,تربیت دينی,تربیت اخلاقی و جنسی,اختلالات رفتاری,مهارت های مادرانه,مسائل نوجوانان