نویسنده: محمد حسین حبیبی     تاریخ خبر 1403/07/26

آخرین اخبار درمورد پیشرفت برنامه NVIDIA برای کنترل پنل جدید

آخرین اخبار درمورد پیشرفت برنامه NVIDIA برای کنترل پنل جدید

NVIDIA در حال دریافت بازخورد از کاربران درباره ویژگی‌های اصلی کنترل پنل است، پیش از آنکه برنامه را با برنامه جدید جایگزین کند.

شرکت NVIDIA به دنبال دریافت بازخورد از کاربران در مورد ویژگی‌های کلیدی Control Panel است که قصد دارد به برنامه جدید NVIDIA App منتقل کند. این برنامه که اکنون در نسخه بتا قرار دارد، به عنوان ابزار اصلی کنترل کارت‌های گرافیک، به‌روزرسانی درایورها و تنظیمات نمایشگر استفاده خواهد شد. این تغییرات باعث می‌شود که Control Panel سنتی که کاربران به آن عادت دارند، حذف شده و قابلیت‌های آن به این اپلیکیشن مدرن منتقل شود.

برخی از ویژگی‌هایی که NVIDIA در نظر دارد به برنامه جدید منتقل کند شامل موارد زیر هستند:

  1. Ambient Occlusion: این تنظیم سایه‌ها را به‌طور واقع‌گرایانه‌تری مدیریت می‌کند و باعث افزایش عمق و جزئیات گرافیکی بازی‌ها می‌شود.
  2. Anisotropic Filtering و Texture Filtering: این دو ویژگی به بهبود کیفیت و وضوح بافت‌ها در بازی‌های سه‌بعدی کمک می‌کنند.
  3. Antialiasing: حالت‌های مختلف Antialiasing مانند FXAA، MSAA، SSAA و TRMSAA برای کاهش لبه‌های ناهموار و افزایش کیفیت تصاویر استفاده می‌شوند.
  4. Multi-Frame Sampled AA (MFAA): این ویژگی باعث بهبود عملکرد AA در بازی‌ها می‌شود بدون آنکه تأثیر زیادی بر کارایی سیستم بگذارد.

 

NVIDIA همچنین از کاربران درخواست کرده که هرگونه ویژگی دیگری که در Control Panel موجود است و به آن علاقه دارند اما در لیست بالا ذکر نشده، معرفی کنند. در حالی که برنامه جدید NVIDIA App به مرور زمان تنظیمات نمایشگر مانند G-Sync و قابلیت‌های چند مانیتوره را به خود اضافه خواهد کرد، کاربران می‌توانند پیشنهادات خود را درباره امکانات دیگر نیز مطرح کنند.

اهمیت ارائه بازخورد:

کاربران می‌توانند با ارائه بازخورد، به بهینه‌سازی برنامه کمک کنند. این فرصت به آن‌ها امکان می‌دهد تا در توسعه و بهبود آینده نرم‌افزار نقشی فعال داشته باشند. اگر شما نیز ویژگی خاصی را در Control Panel استفاده می‌کنید و می‌خواهید در برنامه جدید هم وجود داشته باشد، این زمان مناسبی است تا نظرات خود را با NVIDIA به اشتراک بگذارید .

 

برای اطلاعات بیشتر به NVIDIA مراجعه بفرمایید

*
*




گروه مهندسی سحاب - برنامه نویسی - برنامه نویس فول استک مدیریت شارژ ماهانه ساختمان شارژانه وبسایت شخصی سید محمد جواد سجادی - برنامه نویس - برنامه نویس فول استک - javad sajadi programmer developer, sajadi developer, جواد سامانه جامع خدمات مادر و کودک دایه و مشاوره در حوزه های ازدواج و فرزند آوری, دایه,سامانه جامع مادر و کودک دایه,مشاوره مادر و کودک,مقالات بارداری,کمک به مادر,هفته های بارداری گالری دوربین قدیمی,گالری ظروف قدیمی,گالری سکه و اسکناس و تمبر,گالری چراغ قدیمی,تلوزیون قدیمی,ظروف چینی سنتی,چراغ نفتی,گالری ریحان , لوازم سنتی , کلکسیونی , عتیقه مشاوره اسلامی کودک و نوجوان, موسسه اخلاق و تربیت, مشاوره اسلامی,روانشناسی اسلامی,مشاوره کودک و نوجوان,مشاوره کودک,مشاوره نوجوان,مشاوره آنلاین,تربیت دينی,تربیت اخلاقی و جنسی,اختلالات رفتاری,مهارت های مادرانه,مسائل نوجوانان