نویسنده: مهدی میرزابیگی     تاریخ خبر 1403/05/02

عرضه سری RTX 50 تا سال 2025 عقب افتاد.

عرضه سری RTX 50 تا سال 2025 عقب افتاد.

نسل بعدی کارت گرافیک های انویدیا ممکن است با تأخیر عرضه شود.

با توجه به گزارشات اخیر، به نظر می رسد که انویدیا ممکن است معرفی سری GeForce RTX 50 را به سال 2025 موکول کند، این سری جدید که در حال توسعه است، قرار است جایگزین سری فعلی RTX 40 شود.

هرچند دلایل دقیق این تأخیر احتمالی هنوز مشخص نیست، اما می توان به چالش های تولید تراشه های جدید و مسائل زنجیره تأمین اشاره کرد، با این حال، برخی گزارش ها حاکی از آن است که انویدیا ممکن است روند توسعه را تغییر دهد تا سری RTX 40 را با معرفی مدل های SUPER بهبود ببخشد.

با وجود تأخیر احتمالی، انتظار می رود که سری RTX 50 پیشرفت های قابل توجهی را از نظر عملکرد و قدرت پردازش به ارمغان بیاورد، شایعات حاکی از آن است که این سری از لیتوگرافی 3 نانومتری TSMC بهره خواهد برد و از حافظه GDDR7 با سرعت 28 گیگابایت بر ثانیه استفاده خواهد کرد.

علاوه بر این، گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه انویدیا در حال آماده سازی یک مدل ویژه به نام RTX 5090D برای بازار چین است که ممکن است در سال 2025 عرضه شود.

در حالی که تأخیر احتمالی در معرفی سری RTX 50 ممکن است برای برخی ناامیدکننده باشد، اما این فرصتی برای انویدیا خواهد بود تا بر روی بهبود و پیشرفت فناوری کار کند. کاربران و علاقه مندان به دنیای گرافیک باید منتظر اطلاعات بیشتر از سوی انویدیا در این زمینه باشند.

 

منبع: برگرفته از سایت ویدیوکاردز VideoCardz پیرامون تاخیر عرضه RTX 50 تا 2025

*
*




گروه مهندسی سحاب - برنامه نویسی - برنامه نویس فول استک مدیریت شارژ ماهانه ساختمان شارژانه وبسایت شخصی سید محمد جواد سجادی - برنامه نویس - برنامه نویس فول استک - javad sajadi programmer developer, sajadi developer, جواد سامانه جامع خدمات مادر و کودک دایه و مشاوره در حوزه های ازدواج و فرزند آوری, دایه,سامانه جامع مادر و کودک دایه,مشاوره مادر و کودک,مقالات بارداری,کمک به مادر,هفته های بارداری گالری دوربین قدیمی,گالری ظروف قدیمی,گالری سکه و اسکناس و تمبر,گالری چراغ قدیمی,تلوزیون قدیمی,ظروف چینی سنتی,چراغ نفتی,گالری ریحان , لوازم سنتی , کلکسیونی , عتیقه مشاوره اسلامی کودک و نوجوان, موسسه اخلاق و تربیت, مشاوره اسلامی,روانشناسی اسلامی,مشاوره کودک و نوجوان,مشاوره کودک,مشاوره نوجوان,مشاوره آنلاین,تربیت دينی,تربیت اخلاقی و جنسی,اختلالات رفتاری,مهارت های مادرانه,مسائل نوجوانان