نویسنده: مهدی میرزابیگی     تاریخ خبر 1403/02/14

پیشرفت هوش مصنوعی انویدیا

پیشرفت هوش مصنوعی انویدیا

CharRTX یک بروزرسانی جدید دریافت کرد

ChatRTX یک ربات گفتگویی مبتنی بر هوش مصنوعی انویدیا است که به کاربران اجازه می‌دهد با یک مدل زبان بزرگ (LLM) محلی گفتگو کنند. این ربات از مجموعه‌ای از ابزارهای توسعه‌دهنده هوش مصنوعی نرم‌افزاری که توسط خود انویدیا تولید شده اند مانند NeMo بهره می‌برد.

در یک به‌روزرسانی جدید، ChatRTX قابلیت‌های جدیدی را دریافت کرده است که شامل جستجوی تصویر بهبودیافته، تشخیص گفتار هوشمند و پشتیبانی از طیف گسترده‌تری از مدل‌های LLM می‌شود. با این ویژگی‌های جدید، کاربران می‌توانند از تجربه گفتگوی چندرسانه‌ای کاملی با ChatRTX لذت ببرند.

این به‌روزرسانی برای انویدیا بسیار مهم است زیرا نشان می‌دهد که آنها در حال پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی هستند و می‌توانند با رقبای بزرگ خود مانند OpenAI که ChatGPT را توسعه داده است، رقابت کنند. از آنجایی که هوش مصنوعی یکی از داغ‌ترین موضوعات تکنولوژی در حال حاضر است، این پیشرفت‌ها می‌تواند سهم بازار انویدیا در این زمینه را افزایش دهد.

با توجه به سرعت پیشرفت فناوری هوش مصنوعی، انتظار می‌رود ChatRTX و سایر ابزارهای مشابه در آینده نزدیک پیشرفت‌های بیشتری داشته باشند. کاربردهای احتمالی آن می‌تواند شامل کمک‌های دیجیتالی شخصی، ترجمه زبان آنلاین، خلاصه‌نویسی خودکار و بسیاری موارد دیگر باشد.

 

منبع: Tomshardware , Nvidia

*
*




گروه مهندسی سحاب - برنامه نویسی - برنامه نویس فول استک مدیریت شارژ ماهانه ساختمان شارژانه وبسایت شخصی سید محمد جواد سجادی - برنامه نویس - برنامه نویس فول استک - javad sajadi programmer developer, sajadi developer, جواد سامانه جامع خدمات مادر و کودک دایه و مشاوره در حوزه های ازدواج و فرزند آوری, دایه,سامانه جامع مادر و کودک دایه,مشاوره مادر و کودک,مقالات بارداری,کمک به مادر,هفته های بارداری گالری دوربین قدیمی,گالری ظروف قدیمی,گالری سکه و اسکناس و تمبر,گالری چراغ قدیمی,تلوزیون قدیمی,ظروف چینی سنتی,چراغ نفتی,گالری ریحان , لوازم سنتی , کلکسیونی , عتیقه مشاوره اسلامی کودک و نوجوان, موسسه اخلاق و تربیت, مشاوره اسلامی,روانشناسی اسلامی,مشاوره کودک و نوجوان,مشاوره کودک,مشاوره نوجوان,مشاوره آنلاین,تربیت دينی,تربیت اخلاقی و جنسی,اختلالات رفتاری,مهارت های مادرانه,مسائل نوجوانان