نویسنده: محمد مهدی میرزابیکی نائینی     تاریخ خبر 1403/02/16

حذف تبلیغات ویندوز 11

حذف تبلیغات ویندوز 11

برنامه‌ای برای حذف تمامی تبلیغات ویندوز 11

مایکروسافت در بروزرسانی اخیر ویندوز 11، تبلیغات را به منوی استارت نیز اضافه کرده است که برای بسیاری از کاربران ناخواسته و آزاردهنده است. این تبلیغات شامل پیشنهادهایی برای برنامه‌ها، بازی‌ها و خدمات آنلاین مایکروسافت است.

راه حل: استفاده از ابزار Oh f*ck go back (OFGB)

یک برنامه‌نویس به نام Maddy Kernelsmurf ابزار رایگان Oh f*ck go back (OFBG) را درست کرده است که می‌تواند تبلیغات منوی استارت را حذف کند. این ابزار کوچک پس از اجرا، تنظیمات رجیستری ویندوز را برای غیرفعال کردن تبلیغات تغییر می‌دهد.

نحوه استفاده از OFGB

1. ابزار OFGB را از این لینک دانلود کنید. (اگر لینک خراب بود، لینک جدید را می‌توانید از گیت هاب سازنده از طریق لینک تامز هاردور پیدا کنید)

2. فایل زیپ را extract کنید و exe را اجرا کنید.

3. پنجره کوچکی باز می‌شود که نشان می‌دهد عملیات با موفقیت انجام شده است.

4. سیستم خود را راه‌اندازی مجدد کنید.

بعد از راه‌اندازی مجدد، هیچ تبلیغی در منوی استارت ویندوز نمایش داده نخواهد شد.

هشدار

درست است که این نرم افزار توسط کاربران برای کاربران دیگر تولید شده است امّا هنگام اجرای هر برنامه ناشناخته در سیستم خود احتیاط کنید و اگر تبلیغات شما را خیلی آزار نمی‌دهد پیشنهاد می‌کنیم از این‌گونه نرم افزارها استفاده نکنید، همچنین استفاده از این ابزار احتمالاً شرایط خدمات مایکروسافت را نقض می‌کند و اگر ویندوز اوریجینال استفاده می‌کنید ممکن است لایسنس شما باطل شود.

 

منبع: برگرفته از سایت تامز هاردور Tomshardware پیرامون برنامه برای قطع کردن تبلیغات ویندوز 11

*
*




گروه مهندسی سحاب - برنامه نویسی - برنامه نویس فول استک مدیریت شارژ ماهانه ساختمان شارژانه وبسایت شخصی سید محمد جواد سجادی - برنامه نویس - برنامه نویس فول استک - javad sajadi programmer developer, sajadi developer, جواد سامانه جامع خدمات مادر و کودک دایه و مشاوره در حوزه های ازدواج و فرزند آوری, دایه,سامانه جامع مادر و کودک دایه,مشاوره مادر و کودک,مقالات بارداری,کمک به مادر,هفته های بارداری گالری دوربین قدیمی,گالری ظروف قدیمی,گالری سکه و اسکناس و تمبر,گالری چراغ قدیمی,تلوزیون قدیمی,ظروف چینی سنتی,چراغ نفتی,گالری ریحان , لوازم سنتی , کلکسیونی , عتیقه مشاوره اسلامی کودک و نوجوان, موسسه اخلاق و تربیت, مشاوره اسلامی,روانشناسی اسلامی,مشاوره کودک و نوجوان,مشاوره کودک,مشاوره نوجوان,مشاوره آنلاین,تربیت دينی,تربیت اخلاقی و جنسی,اختلالات رفتاری,مهارت های مادرانه,مسائل نوجوانان