نویسنده: مهدی میرزابیگی     تاریخ خبر 1403/02/23

OpenAi از ساب ردیتی که از لوگوی ChatGPT استفاده کرده بود شکایت کرد

OpenAi از ساب ردیتی که از لوگوی ChatGPT استفاده کرده بود شکایت کرد

این شرکت از طریق قانون کپی رایت به خاطر استفاده غیر مجاز از لوگوی خود شکایت کرده است.

OpenAI، سازنده هوش مصنوعی ChatGPT، از رددیت r/chatGPT به دلیل استفاده غیرمجاز از لوگوی ChatGPT به عنوان تصویر پروفایل این ساب رددیت، شکایت کپی رایت کرده است.

این اقدام OpenAI نشان دهنده آن است که شرکت ها در حال حاضر برای حفظ حقوق مالکیت معنوی خود در قبال هوش مصنوعی حساس هستند. با گسترش استفاده از هوش مصنوعی در زمینه های مختلف، مسائل مربوط به حقوق کپی رایت و مالکیت معنوی پیچیده تر خواهد شد.

در پاسخ به این شکایت، مدیران ساب رددیت r/chatGPT تصمیم گرفتند تصویر پروفایل را تغییر دهند تا از هرگونه نقض کپی رایت جلوگیری شود، همچنین اعلام کردند که احترام به حقوق کپی رایت برایشان مهم است.

این اتفاق یادآوری می کند که کاربران باید در استفاده از محتوا و لوگوهای تجاری محتاط باشند. آنها باید از قوانین کپی رایت آگاه باشند و از انتشار یا استفاده غیرمجاز از محتوای محافظت شده خودداری کنند.

 

منبع: برگرفته از سایت تامزهاردور Tomshardware پیرامون شکایت OpenAi از ساب ردیت چت جی پی تی

*
*




گروه مهندسی سحاب - برنامه نویسی - برنامه نویس فول استک مدیریت شارژ ماهانه ساختمان شارژانه وبسایت شخصی سید محمد جواد سجادی - برنامه نویس - برنامه نویس فول استک - javad sajadi programmer developer, sajadi developer, جواد سامانه جامع خدمات مادر و کودک دایه و مشاوره در حوزه های ازدواج و فرزند آوری, دایه,سامانه جامع مادر و کودک دایه,مشاوره مادر و کودک,مقالات بارداری,کمک به مادر,هفته های بارداری گالری دوربین قدیمی,گالری ظروف قدیمی,گالری سکه و اسکناس و تمبر,گالری چراغ قدیمی,تلوزیون قدیمی,ظروف چینی سنتی,چراغ نفتی,گالری ریحان , لوازم سنتی , کلکسیونی , عتیقه مشاوره اسلامی کودک و نوجوان, موسسه اخلاق و تربیت, مشاوره اسلامی,روانشناسی اسلامی,مشاوره کودک و نوجوان,مشاوره کودک,مشاوره نوجوان,مشاوره آنلاین,تربیت دينی,تربیت اخلاقی و جنسی,اختلالات رفتاری,مهارت های مادرانه,مسائل نوجوانان