چاپ متن روی نون تست با دستگاه چاپ قدیمی

چاپ متن روی نون تست با دستگاه چاپ قدیمی

یک دانشجوی خوش ذوق یک ماشین تایپ اصلاح شده ساخته است که می تواند پیام های کوتاه را روی نان تست چاپ کند.

دانشجویی به نام ریتیکا کدیا در مقطع کارشناسی ارشد محصول طراحی، یک ماشین تایپ قدیمی را برای انجام کاری جالب اصلاح کرده است. او توانسته آن را تغییر دهد تا به جای کاغذ، پیامی را روی یک تکه نان تست چاپ کند.

این ایده خلاقانه که "Toaster-Typewriter" نام گرفته، یک ترکیب جالب از تکنولوژی قدیمی و جدید است. ماشین تایپ اصلاح شده توسط کدیا می تواند پیام های کوتاه را از طریق یک رابط کامپیوتری دریافت کند. سپس یک مکانیزم الکترونیکی به آن اجازه می دهد تا آن پیام را با حرارت روی نان تست چاپ کند.

این طرح نه تنها یک ایده خلاقانه است، بلکه می تواند کاربردهای عملی نیز داشته باشد. به عنوان مثال، می توان از آن برای چاپ پیام های شخصی یا تبریک روی نان صبحانه استفاده کرد. همچنین می تواند در کافه ها و رستوران ها برای تبلیغات یا ارائه پیشنهادات ویژه به کار رود.

در حالی که این محصول هنوز در مرحله تحقیق و توسعه است، اما نشان می دهد که خلاقیت و نوآوری می تواند فناوری های قدیمی را به شیوه های جدید و سرگرم کننده زنده کند.

 

منبع: برگرفته از سایت تامزهاردور Tomshardware پیرامون دستگاه تایپی که روی نون تست تایپ می‌کند.

نویسنده: ادمین     تاریخ خبر 1403/02/24

*
*




گروه مهندسی سحاب - برنامه نویسی - برنامه نویس فول استک مدیریت شارژ ماهانه ساختمان شارژانه وبسایت شخصی سید محمد جواد سجادی - برنامه نویس - برنامه نویس فول استک - javad sajadi programmer developer, sajadi developer, جواد سامانه جامع خدمات مادر و کودک دایه و مشاوره در حوزه های ازدواج و فرزند آوری, دایه,سامانه جامع مادر و کودک دایه,مشاوره مادر و کودک,مقالات بارداری,کمک به مادر,هفته های بارداری گالری دوربین قدیمی,گالری ظروف قدیمی,گالری سکه و اسکناس و تمبر,گالری چراغ قدیمی,تلوزیون قدیمی,ظروف چینی سنتی,چراغ نفتی,گالری ریحان , لوازم سنتی , کلکسیونی , عتیقه مشاوره اسلامی کودک و نوجوان, موسسه اخلاق و تربیت, مشاوره اسلامی,روانشناسی اسلامی,مشاوره کودک و نوجوان,مشاوره کودک,مشاوره نوجوان,مشاوره آنلاین,تربیت دينی,تربیت اخلاقی و جنسی,اختلالات رفتاری,مهارت های مادرانه,مسائل نوجوانان