معرفی GPT-4o، سریع ترین دستیار شخصی که تا به حال دیده اید

معرفی GPT-4o، سریع ترین دستیار شخصی که تا به حال دیده اید

با معرفی GPT-4o، چت GPT به سریع‌ترین و کاربردی‌ترین دستیار شخصی تبدیل می‌شود.

اوپن‌ای‌آی مدل GPT-4o را آخرین نسل از مدل‌های زبان بزرگ خود را معرفی کرده است. این مدل جدید با قدرت GPT-4، اما با سرعت و ویژگی‌های کاربرپسندتر، چت GPT را به برترین دستیار شخصی تبدیل خواهد کرد.

GPT-4o به چت GPT قابلیت برقراری گفتگوی صوتی لحظه‌ای را می‌دهد و آن را به رقیب واقعی سیری تبدیل می‌کند. همچنین ویژگی «Vision» به آن اضافه شده که امکان پردازش ورودی‌های تصویری در لحظه را فراهم می‌آورد. از جمله کاربردهای آن، کمک به حل تمرین‌های ریاضی و تشخیص حالات چهره است. این مدل «حافظه» نیز دارد که به آن دسترسی بهتر به پرسش‌های قبلی برای گفتگوی روان‌تر می‌دهد. چت GPT جدید با واکنش سریع و فوق العاده خود، نرم‌افزارهای دیگر مانند سیری و الکسا را مانند اسباب بازی های کودکانه نشان می‌دهد.

چت GPT همچنین دسترسی آسان‌تری خواهد داشت، از جمله یک نرم‌افزار دسکتاپ برای مک (انتشار احتمالی برای ویندوز/ لینوکس هنوز مشخص نیست) اپلیکیشن موبایل و رابط وب نیز دستخوش بهبودهای رابط کاربری برای آسان‌تر شدن استفاده از آن خواهند شد.

طبق ادعای اوپن‌ای‌آی، GPT-4o برای ۵۰ زبان و پوشش ۹۷ درصد از کاربران اینترنت، کاملاً گسترش یافته است. امنیت نیز با توسعه قابلیت‌های تصویری و صوتی، بهبود یافته است.

یکی از تغییرات عمده، حمایت بیشتر از کاربران رایگان است. GPT-4o بدون پرداخت هیچ مبلغی برای کاربران رایگان ارائه می‌شود و همه محدودیت‌ها برداشته می‌شوند. کاربران پرداخت‌کننده تنها از محدودیت نرخ بالاتر و دسترسی اولیه به اپلیکیشن دسکتاپ مک بهره می‌برند. چت GPT با این کار ریسک از دست دادن کاربران پرداخت‌کننده را می‌پذیرد اما به ازای آن از پایگاه کاربری رایگان بیش از ۱۰۰ میلیون نفری، سود خواهد برد.

آپدیت های بیان شده و مدل جدید جی پی تی در نوشته و تصویر امروز عرضه می‌شود و مدل صوتی و ویدیویی آن به زودی در دسترس قرار می‌گیرد.

 

منبع: برگرفته از سایت تامزهاردور Tomshardware پیرامون معرفی GPT-4o

نویسنده: ادمین     تاریخ خبر 1403/02/25

*
*




گروه مهندسی سحاب - برنامه نویسی - برنامه نویس فول استک مدیریت شارژ ماهانه ساختمان شارژانه وبسایت شخصی سید محمد جواد سجادی - برنامه نویس - برنامه نویس فول استک - javad sajadi programmer developer, sajadi developer, جواد سامانه جامع خدمات مادر و کودک دایه و مشاوره در حوزه های ازدواج و فرزند آوری, دایه,سامانه جامع مادر و کودک دایه,مشاوره مادر و کودک,مقالات بارداری,کمک به مادر,هفته های بارداری گالری دوربین قدیمی,گالری ظروف قدیمی,گالری سکه و اسکناس و تمبر,گالری چراغ قدیمی,تلوزیون قدیمی,ظروف چینی سنتی,چراغ نفتی,گالری ریحان , لوازم سنتی , کلکسیونی , عتیقه مشاوره اسلامی کودک و نوجوان, موسسه اخلاق و تربیت, مشاوره اسلامی,روانشناسی اسلامی,مشاوره کودک و نوجوان,مشاوره کودک,مشاوره نوجوان,مشاوره آنلاین,تربیت دينی,تربیت اخلاقی و جنسی,اختلالات رفتاری,مهارت های مادرانه,مسائل نوجوانان