نویسنده: مهدی میرزابیگی     تاریخ خبر 1403/02/28

اینتل از درگاه TunderBolt هم تصویر میگیرد هم فایل انتقال می‌دهد.

اینتل از درگاه TunderBolt هم تصویر میگیرد هم فایل انتقال می‌دهد.

با Thunderbolt Share اینتل، اشتراک گذاری فایل ها و صفحه نمایش بین دو رایانه به سادگی امکان پذیر می شود.

Thunderbolt Share یک راه حل نرم افزاری جدید از اینتل است که به کاربران امکان می دهد به راحتی صفحه نمایش و فایل های خود را بین دو رایانه متصل از طریق کابل Thunderbolt به اشتراک بگذارند. این فناوری از پهنای باند بالای اتصالات Thunderbolt بهره می برد تا اشتراک گذاری را بدون تاثیر بر عملکرد شبکه انجام دهد.

پس از نصب نرم افزار Thunderbolt Share روی هر دو رایانه و اتصال آنها با کابل Thunderbolt، کاربران می توانند به راحتی فایل ها را با درگ و دراپ بین دو سیستم جابجا کنند. برای اشتراک گذاری صفحه نمایش، یک گزینه جدید در منوی راست کلیک ویندوز ظاهر می شود که با انتخاب آن، صفحه نمایش برای رایانه دیگر قابل مشاهده خواهد بود.

اصلی ترین مزیت این فناوری، پرهیز از کاهش سرعت و عملکرد شبکه است، به این ترتیب حتی در حین انتقال فایل های بزرگ یا استریم ویدیو از طریق اینترنت، کاربران می توانند بدون هیچ مشکلی از قابلیت های Thunderbolt Share بهره مند شوند. علاوه بر این، اتصال مستقیم دو رایانه از طریق Thunderbolt امنیت بیشتری را نیز فراهم می کند.

Thunderbolt Share با ارائه یک راه حل ساده و کارآمد برای اشتراک گذاری بین رایانه ها، گامی دیگر در جهت افزایش بهره وری کاربران برمی دارد.

 

منبع: برگرفته از سایت تامزهاردور Tomshardware درباره برنامه جدید اینتل با Thunderbolt Share

*
*




گروه مهندسی سحاب - برنامه نویسی - برنامه نویس فول استک مدیریت شارژ ماهانه ساختمان شارژانه وبسایت شخصی سید محمد جواد سجادی - برنامه نویس - برنامه نویس فول استک - javad sajadi programmer developer, sajadi developer, جواد سامانه جامع خدمات مادر و کودک دایه و مشاوره در حوزه های ازدواج و فرزند آوری, دایه,سامانه جامع مادر و کودک دایه,مشاوره مادر و کودک,مقالات بارداری,کمک به مادر,هفته های بارداری گالری دوربین قدیمی,گالری ظروف قدیمی,گالری سکه و اسکناس و تمبر,گالری چراغ قدیمی,تلوزیون قدیمی,ظروف چینی سنتی,چراغ نفتی,گالری ریحان , لوازم سنتی , کلکسیونی , عتیقه مشاوره اسلامی کودک و نوجوان, موسسه اخلاق و تربیت, مشاوره اسلامی,روانشناسی اسلامی,مشاوره کودک و نوجوان,مشاوره کودک,مشاوره نوجوان,مشاوره آنلاین,تربیت دينی,تربیت اخلاقی و جنسی,اختلالات رفتاری,مهارت های مادرانه,مسائل نوجوانان