نویسنده: مهدی میرزابیگی     تاریخ خبر 1403/02/30

دیس بک سامسونگ به اپل

دیس بک سامسونگ به اپل

سامسونگ طی ویدیوی تبلیغاتی تبلت خود، ویدیوی اپل را مورد تمسخر قرار داد.

در پی ویدیویی که اپل هفته پیش برای تبلیغ IPad جدید خود منتشر کرد و صدای بسیاری از کاربران را در آورد، سامسونگ نیز طی انتشار ویدیوی تبلیغاتی تبلت جدید خود، ویدیوی اپل را مورد تمسخر قرار داده و از آن انتقاد کرد.

هفته گذشته شرکت بزرگ اپل طی معرفی نسل جدید IPad های خود که در عین کارایی بالا از نازکی بیشتری نسبت به نسل های قبلی خود برخوردار بودند، ویدیویی برای تبلیغ نازک بودن این نسل منتشر کرد که با اعتراض گسترده کاربران مواجه شد.

طی این ویدیوی زننده و اعصاب خورد کن، تعداد زیادی وسایل کاربری برای کارهای متفاوت که می‌‎توان توسط تبلت اپل نیز آن‌ها را انجام داد مشاهده می‌کنیم که توسط یک دستگاه پرس، کاملاً از بین رفته و در انتها شاهد هستیم از باقی‌مانده این وسایل تنها یک آیپد پرو جدید شرکت اپل باقی می‌ماند و بیان‌گر نازک بودن و کارایی بالای این دستگاه است.

این تبلیغ با مزاج بسیاری از کاربران سازگار نیامد، علی الخصوص بسیاری از کاربران آسیایی که طبق عقاید و سنّت هایشان برای اشیاء روح قائل اند و این تبلیغ را علاوه بر توهین به عقایدشان، به منزله قتل عام و جنایت دانسته اند! 

امروز شرکت سامسونگ طی ویدیوی تبلیغاتی برای تبلت جدید خود، دختری را در بین تعدادی از اشیاء ویدیوی اپل را نشان داد که از همان اشیاء خورد شده و شکسته استفاده کرده و دسته به خلاقیت هنری زد، و در انتها متنی را مشاهده می‌کنیم که نوشته است: خلاقیت له شدنی نیست! اگر تا کنون شباهتی بین این دو ویدیو مشاهده نکردید پیشنهاد می‌کنیم به سکویی که دختر بر روی آن نشسته توجه کنید تا منظور سامسونگ از این ویدیو تبلیغاتی خود مشخص شود. 

*
*




گروه مهندسی سحاب - برنامه نویسی - برنامه نویس فول استک مدیریت شارژ ماهانه ساختمان شارژانه وبسایت شخصی سید محمد جواد سجادی - برنامه نویس - برنامه نویس فول استک - javad sajadi programmer developer, sajadi developer, جواد سامانه جامع خدمات مادر و کودک دایه و مشاوره در حوزه های ازدواج و فرزند آوری, دایه,سامانه جامع مادر و کودک دایه,مشاوره مادر و کودک,مقالات بارداری,کمک به مادر,هفته های بارداری گالری دوربین قدیمی,گالری ظروف قدیمی,گالری سکه و اسکناس و تمبر,گالری چراغ قدیمی,تلوزیون قدیمی,ظروف چینی سنتی,چراغ نفتی,گالری ریحان , لوازم سنتی , کلکسیونی , عتیقه مشاوره اسلامی کودک و نوجوان, موسسه اخلاق و تربیت, مشاوره اسلامی,روانشناسی اسلامی,مشاوره کودک و نوجوان,مشاوره کودک,مشاوره نوجوان,مشاوره آنلاین,تربیت دينی,تربیت اخلاقی و جنسی,اختلالات رفتاری,مهارت های مادرانه,مسائل نوجوانان