نویسنده: مهدی میرزابیگی     تاریخ خبر 1403/03/02

لپتاپ های Snapdragon X معرفی شدند.

لپتاپ های Snapdragon X معرفی شدند.

کوالکام لیستی از لپتاپ های سری Snapdragon X را معرفی کرد.

کوالکام در نمایشگاه فناوری جدید خود، بیش از 20 لپ تاپ مبتنی بر تراشه های اسنپ دراگون X Elite و X Plus را معرفی کرد.

این تراشه ها توسط فناوری ARM هشت هسته ای توسعه یافته اند و قدرت پردازشی قابل توجهی را برای لپ تاپ های ویندوزی ارائه می دهند. از ویژگی های برجسته آنها می توان به پشتیبانی از رم لپ تاپ تا 48 گیگابایت و گرافیک پردازنده Adreno GPU اشاره کرد.

شرکت های سازنده لپ تاپ از جمله ایسوس، لنوو، سامسونگ ، دل ، ایسر، مایکروسافت و اچ پی از جمله شرکایی هستند که قصد دارند لپ تاپ های مبتنی بر این پلتفرم جدید را در بازار عرضه کنند.

 Acer Swift 14 Ai

 

 

ASUS Vivobook S 15

 

DELL XPS 13 , Inspiron 14 Plus

 

HP OmniBook X AI PC , EliteBook Ultra AI PC

 

Lenovo Yoga Slim 7x , ThinkPad T14s Gen 6 

 

 

New Microsoft Surface Lineup

 
 

Samsung’s Galaxy Book4 Edge

 

بسیاری از این لپ تاپ ها دارای طراحی باریک و سبک خواهند بود و همچنین از عمر باتری طولانی مدت و دوام بیشتری برخوردار خواهند بود. علاوه بر این، انتظار می رود قیمت های مناسب تری نیز داشته باشند.

این تراشه های جدید از تکنولوژی پیشرفته فرآیند 4 نانومتری بهره می برند که موجب افزایش سرعت و کارایی و در عین حال کاهش مصرف انرژی می شود.

ویژگی هایی مانند پردازش AI داخلی، پشتیبانی از واقعیت مجازی و تصویر با کیفیت بالا، آن را برای انجام کارهای حرفه ای و سنگین مناسب می کنند.

انتظار می رود این تراشه های جدید تجربه کاربری روان و پرقدرتی را در محیط ویندوز به همراه داشته باشند و گزینه جذابی برای طیف گسترده ای از کاربران لپ تاپ باشند.

لازم است یادآوری کنیم که هیچ کدام از این لپتاپ ها برای مصرف گیمینگ طراحی نشده اند و هیچ کدام دارای گرافیک مجزا نیستند ولی با این حال انتظار می‌رود به خاطر عملکرد بالا و مصرف پایینی که دارند، قیمت آن ها در محدوده 1000 دلار باشد.

 

منبع: برگرفته از سایت Videocardz پیرامون لپتاپ های دارای Snapdraogn X

*
*




گروه مهندسی سحاب - برنامه نویسی - برنامه نویس فول استک مدیریت شارژ ماهانه ساختمان شارژانه وبسایت شخصی سید محمد جواد سجادی - برنامه نویس - برنامه نویس فول استک - javad sajadi programmer developer, sajadi developer, جواد سامانه جامع خدمات مادر و کودک دایه و مشاوره در حوزه های ازدواج و فرزند آوری, دایه,سامانه جامع مادر و کودک دایه,مشاوره مادر و کودک,مقالات بارداری,کمک به مادر,هفته های بارداری گالری دوربین قدیمی,گالری ظروف قدیمی,گالری سکه و اسکناس و تمبر,گالری چراغ قدیمی,تلوزیون قدیمی,ظروف چینی سنتی,چراغ نفتی,گالری ریحان , لوازم سنتی , کلکسیونی , عتیقه مشاوره اسلامی کودک و نوجوان, موسسه اخلاق و تربیت, مشاوره اسلامی,روانشناسی اسلامی,مشاوره کودک و نوجوان,مشاوره کودک,مشاوره نوجوان,مشاوره آنلاین,تربیت دينی,تربیت اخلاقی و جنسی,اختلالات رفتاری,مهارت های مادرانه,مسائل نوجوانان