نویسنده: مهدی میرزابیگی     تاریخ خبر 1403/03/03

شبیه سازی کارمندان توسط Copilot

شبیه سازی کارمندان توسط Copilot

Copilot آغاز ارائه نرم‌افزارهای هوش مصنوعی را برای شبیه‌سازی کارمندان مجازی اعلام کرد.

مایکروسافت اعلام کرد که به زودی امکان ساخت نرم افزارهای هوش مصنوعی موسوم به Copilot Agents را برای شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند. این نرم‌افزارها می‌توانند وظایف خسته‌کننده و تکراری را در محیط کاری به انجام برسانند.

Copilot Agents به طور هوشمند وظایف خود را با مشاهده رفتار و محیط کاری کاربران یاد می‌گیرند. آنها می‌توانند به کاربران در انجام فعالیت‌های روزمره کمک کنند و آنها را از وظایف تکراری و زمان‌گیر رها سازند .

سامانه‌های هوش مصنوعی همچون Copilot می‌توانند فرآیندهای کاری را بهینه کرده و بهره‌وری را افزایش دهند. با این حال، نگرانی‌هایی درباره جایگزینی نیروی انسانی با هوش مصنوعی وجود دارد، مایکروسافت تأکید کرده است که این سیستم‌ها قرار نیست کارمندان را جایگزین کنند، بلکه به عنوان همکاران مجازی عمل می‌کنند.

نگرانی‌هایی درباره امنیت سیستم‌های هوش مصنوعی و حفظ حریم خصوصی کاربران وجود دارد. مایکروسافت تضمین داده است که داده‌های کاربران محفوظ خواهد ماند و ویژگی‌های امنیتی در این سیستم‌ها در نظر گرفته شده است.

در مجموع، Copilot Agents می‌توانند گامی به جلو در افزایش بهره‌وری و کارایی محیط‌های کاری باشند، اما نیازمند رعایت اصول امنیتی و اخلاقی هستند.

 

منبع: برگرفته از سایت د ورج TheVerge پیرامون ارائه نرم افزار هوش مصنوعی برای شبیه سازی کارمندان

*
*




گروه مهندسی سحاب - برنامه نویسی - برنامه نویس فول استک مدیریت شارژ ماهانه ساختمان شارژانه وبسایت شخصی سید محمد جواد سجادی - برنامه نویس - برنامه نویس فول استک - javad sajadi programmer developer, sajadi developer, جواد سامانه جامع خدمات مادر و کودک دایه و مشاوره در حوزه های ازدواج و فرزند آوری, دایه,سامانه جامع مادر و کودک دایه,مشاوره مادر و کودک,مقالات بارداری,کمک به مادر,هفته های بارداری گالری دوربین قدیمی,گالری ظروف قدیمی,گالری سکه و اسکناس و تمبر,گالری چراغ قدیمی,تلوزیون قدیمی,ظروف چینی سنتی,چراغ نفتی,گالری ریحان , لوازم سنتی , کلکسیونی , عتیقه مشاوره اسلامی کودک و نوجوان, موسسه اخلاق و تربیت, مشاوره اسلامی,روانشناسی اسلامی,مشاوره کودک و نوجوان,مشاوره کودک,مشاوره نوجوان,مشاوره آنلاین,تربیت دينی,تربیت اخلاقی و جنسی,اختلالات رفتاری,مهارت های مادرانه,مسائل نوجوانان