نویسنده: مهدی میرزابیگی     تاریخ خبر 1403/03/05

بازسازی لپتاپ قدیمی Apple

بازسازی لپتاپ قدیمی Apple

یک مهندس کامپیوتر، لپتاپ PowerBook 520C را با قطعات جدید بازسازی کرده است.

یک مهندس کامپیوتری، لپ‌تاپ قدیمی Apple PowerBook 520C از سال 1994 را با یک صفحه‌نمایش جدید از یک آیپد و قطعات داخلی یک مک‌بوک‌پرو 2015 به‌روزرسانی کرده است.

این لپ‌تاپ قدیمی PowerBook 520C که در ابتدا با یک صفحه نمایش کوچک و قدیمی عرضه شده بود، اکنون با یک صفحه‌نمایش Retina 9.7 اینچی از یک آیپد به‌روز شده است، این باعث می‌شود تصویر بسیار واضح‌تر و روشن‌تر از مدل اصلی ارائه شود.

علاوه بر صفحه‌نمایش جدید، لپ‌تاپ اکنون دارای پردازنده Intel Core i5 2.7 GHz از یک مک‌بوک‌پرو سال 2015، 8 گیگابایت رم و یک درایو SSD 256 گیگابایتی است، این ارتقا قابل توجه در مقایسه با مشخصات اصلی آن با یک پردازنده 25 مگاهرتزی قطعا تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد.

اگرچه سخت‌افزار داخلی به‌روز شده، اما ظاهر خارجی PowerBook 520C تقریباً بدون تغییر باقی مانده است. این امر باعث می‌شود طراحی کلاسیک اپل حفظ شود منتهی با عملکردی کاملا جدید و مدرن.

در نهایت، این پروژه نشان می‌دهد که محصولات قدیمی اپل هنوز می‌توانند با به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب دوباره زنده شوند و حتی شاید برای استفاده امروزی نیز مناسب باشند.

 

منبع: برگرفته از سایت تامزهادرور Tomshardware یپرامون بازسازی لپتاپ قدیمی اپل

*
*




گروه مهندسی سحاب - برنامه نویسی - برنامه نویس فول استک مدیریت شارژ ماهانه ساختمان شارژانه وبسایت شخصی سید محمد جواد سجادی - برنامه نویس - برنامه نویس فول استک - javad sajadi programmer developer, sajadi developer, جواد سامانه جامع خدمات مادر و کودک دایه و مشاوره در حوزه های ازدواج و فرزند آوری, دایه,سامانه جامع مادر و کودک دایه,مشاوره مادر و کودک,مقالات بارداری,کمک به مادر,هفته های بارداری گالری دوربین قدیمی,گالری ظروف قدیمی,گالری سکه و اسکناس و تمبر,گالری چراغ قدیمی,تلوزیون قدیمی,ظروف چینی سنتی,چراغ نفتی,گالری ریحان , لوازم سنتی , کلکسیونی , عتیقه مشاوره اسلامی کودک و نوجوان, موسسه اخلاق و تربیت, مشاوره اسلامی,روانشناسی اسلامی,مشاوره کودک و نوجوان,مشاوره کودک,مشاوره نوجوان,مشاوره آنلاین,تربیت دينی,تربیت اخلاقی و جنسی,اختلالات رفتاری,مهارت های مادرانه,مسائل نوجوانان