نویسنده: مهدی میرزابیگی     تاریخ خبر 1403/03/12

رفع محدودیت های GPT-4o

رفع محدودیت های GPT-4o

Godmode مادی که توسط یک هکر منتشر شد تا محدودیت های GPT-4o را از بین ببرد.

یک هکر ناشناس که به "آقای دکسترز" معروف است، نرم افزار موسوم به "Godmode" را منتشر کرد که مدعی است هوش مصنوعی GPT-4o را از محدودیت های اعمال شده توسط OpenAI، شرکت سازنده آن آزاد می کند.

Godmode تمامی توانایی های GPT-4o را آنلاک می کند تا بدون هیچ گونه فیلتر یا سانسوری صحبت کند. به گفته آقای دکسترز، این ابزار اجازه می دهد هر کسی با GPT-4o آزادانه تعامل کند بدون اینکه نگران محدودیت ها یا "خودسانسوری" باشد.

با این حال، OpenAI سریعاً واکنش نشان داد و این ابزار را مسدود کرد. آنها ادعا کردند که این ابزار غیرقانونی است و می تواند باعث بروز مشکلات امنیتی و قانونی شود. همچنین هشدار دادند که استفاده از آن می تواند به تعلیق حساب کاربری منجر شود.

مناقشه در مورد آزادی بیان در برابر نیاز به کنترل محتوای زیان آور یا غیرقانونی ادامه دارد. طرفداران "Godmode" معتقدند که باید آزادی کامل برای تعامل با هوش مصنوعی وجود داشته باشد، در حالی که منتقدان نگران سوء استفاده از این فناوری هستند.

 

منبع: برگرفته از سایت تامزهاردور Tomshardware پیرامون ماد Godmode برای GPT-4o

*
*




گروه مهندسی سحاب - برنامه نویسی - برنامه نویس فول استک مدیریت شارژ ماهانه ساختمان شارژانه وبسایت شخصی سید محمد جواد سجادی - برنامه نویس - برنامه نویس فول استک - javad sajadi programmer developer, sajadi developer, جواد سامانه جامع خدمات مادر و کودک دایه و مشاوره در حوزه های ازدواج و فرزند آوری, دایه,سامانه جامع مادر و کودک دایه,مشاوره مادر و کودک,مقالات بارداری,کمک به مادر,هفته های بارداری گالری دوربین قدیمی,گالری ظروف قدیمی,گالری سکه و اسکناس و تمبر,گالری چراغ قدیمی,تلوزیون قدیمی,ظروف چینی سنتی,چراغ نفتی,گالری ریحان , لوازم سنتی , کلکسیونی , عتیقه مشاوره اسلامی کودک و نوجوان, موسسه اخلاق و تربیت, مشاوره اسلامی,روانشناسی اسلامی,مشاوره کودک و نوجوان,مشاوره کودک,مشاوره نوجوان,مشاوره آنلاین,تربیت دينی,تربیت اخلاقی و جنسی,اختلالات رفتاری,مهارت های مادرانه,مسائل نوجوانان