نویسنده: مهدی میرزابیگی     تاریخ خبر 1403/03/16

انویدیا رسما از هوش مصنوعی G-Assist رونمایی کرد (ویدیو)

انویدیا رسما از هوش مصنوعی G-Assist رونمایی کرد (ویدیو)

هوش مصنوعی انویدیا در حین بازی کاربران را راهنمایی می‌کند و تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد.

همان طور که بیان کرده بودیم (لینک مطلب) گزارشات حاکی از این بود که نویدیا در حال کار بر روی یک دستیار هوش مصنوعی برای بازی با نام Project G-Assist است که با استفاده از پردازنده‌های گرافیکی GeForce به بازیکنان کمک می‌کند.

دیروز در کنفرانس انویدیا واقع در نمایشگاه کامپیوتکس 2024، این شرکت در کنار مدل های مختلف هوش مصنوعی بر پایه کارت های گرافیک شرکت خود، از مدلی مختص به گیمرها و کارت های گرافیک خانگی پرده برداری کرد که به منظور راهنمایی بازیکنان هنگام بازی طراحی شده است.

Project G-Assist با استفاده از هوش مصنوعی به تحلیل لحظه‌ای بازی می‌پردازد و به کاربر پیشنهادات بهینه‌سازی، تاکتیک‌ها و حرکات را ارائه می‌دهد. این دستیار از طریق یک رابط گرافیکی کاربر در اختیار گیمر قرار می‌گیرد.

با داشتن یک دستیار هوش مصنوعی در بازی‌ها، گیمرها می‌توانند تجربه بازی بهتری داشته باشند. G-Assist با آنالیز روند بازی و ارائه راهنمایی‌های هوشمندانه، به بازیکنان کمک می‌کند تا عملکرد بهتری داشته باشند، این ویژگی هم برای تازه‌کاران و هم برای حرفه‌ای‌ها بسیار مفید خواهد بود.

در حال حاضر، نویدیا تاریخ مشخصی برای عرضه G-Assist اعلام نکرده است. این پروژه هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد و نیاز به کار بیشتری دارد، با این حال، انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک این ویژگی برای کارت‌های گرافیک GeForce در دسترس قرار گیرد.

 

منبع: برگرفته از سایت تامزهاردور Tomshardware پیرامون هوش منصوعی جدید انویدیا برای کمک به کاربران هنگام بازی

*
*




گروه مهندسی سحاب - برنامه نویسی - برنامه نویس فول استک مدیریت شارژ ماهانه ساختمان شارژانه وبسایت شخصی سید محمد جواد سجادی - برنامه نویس - برنامه نویس فول استک - javad sajadi programmer developer, sajadi developer, جواد سامانه جامع خدمات مادر و کودک دایه و مشاوره در حوزه های ازدواج و فرزند آوری, دایه,سامانه جامع مادر و کودک دایه,مشاوره مادر و کودک,مقالات بارداری,کمک به مادر,هفته های بارداری گالری دوربین قدیمی,گالری ظروف قدیمی,گالری سکه و اسکناس و تمبر,گالری چراغ قدیمی,تلوزیون قدیمی,ظروف چینی سنتی,چراغ نفتی,گالری ریحان , لوازم سنتی , کلکسیونی , عتیقه مشاوره اسلامی کودک و نوجوان, موسسه اخلاق و تربیت, مشاوره اسلامی,روانشناسی اسلامی,مشاوره کودک و نوجوان,مشاوره کودک,مشاوره نوجوان,مشاوره آنلاین,تربیت دينی,تربیت اخلاقی و جنسی,اختلالات رفتاری,مهارت های مادرانه,مسائل نوجوانان