نویسنده: محمد حسین حبیبی     تاریخ خبر 1403/07/28

معرفی اپلیکیشن جدید NVIDIA

معرفی اپلیکیشن جدید NVIDIA

معرفی اپلیکیشن جدید NVIDIA همزمان با عرضه سری کارت‌های گرافیک GeForce RTX 50

انویدیا قرار است همزمان با عرضه‌ی سری کارت‌های گرافیک GeForce RTX 50، اپلیکیشن جدید خود را از نسخه‌ی بتا خارج کرده و به صورت رسمی معرفی کند. این اپلیکیشن که هم‌اکنون نیز در نسخه‌ی بتا قابل دانلود است، به‌عنوان جایگزینی برای نرم‌افزارهای قدیمی مانند Control Panel و GeForce Experience طراحی شده است. این تغییرات با هدف ارتقاء تجربه کاربری و بهبود عملکرد سیستم‌ها صورت گرفته است.

چرا NVIDIA App؟

یکی از بزرگترین انتقادات کاربران نسبت به نرم‌افزار قدیمی Control Panel، طراحی قدیمی و الزام ورود به حساب کاربری NVIDIA بود. در پاسخ به این نیازها، شرکت انویدیا با الگوبرداری از سایر رقبا مانند AMD و Intel، نرم‌افزار جدیدی به نام NVIDIA App را توسعه داده که دیگر نیازی به ورود حساب کاربری ندارد و تمامی قابلیت‌های قدیمی در کنار ویژگی‌های جدید به‌روزرسانی شده‌اند.

ویژگی‌های کلیدی نرم‌افزار جدید

  1. مدیریت بهینه بازی‌ها: تنظیمات بهینه‌سازی بازی‌ها اکنون به صورت یکپارچه و خودکار انجام می‌شود.
  2. کنترل بهتر نمایشگر: تنظیمات مختلف نمایشگر و رنگ‌ها به شکلی ساده و جامع قابل دسترسی هستند.
  3. مدیریت درایورها: دانلود و نصب درایورها با چند کلیک به راحتی انجام می‌شود.

 

همچنین می توانید آخرین اخبار درمورد پیشرفت برنامه NVIDIA برای کنترل پنل جدید را مطالعه کنید 

 

برنامه‌های آینده

این نرم‌افزار جدید قرار است همزمان با عرضه سری کارت‌های RTX 50 به‌طور کامل از نسخه‌ی بتا خارج شده و به عنوان نرم‌افزار اصلی معرفی شود. همچنین، انویدیا با برگزاری یک نظرسنجی از کاربران، قصد دارد بازخوردهای آن‌ها را در نسخه نهایی لحاظ کند تا تجربه کاربری بهتری ارائه دهد. اکنون فرصت مناسبی است که شما نیز نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود این نرم‌افزار ارائه دهید و در تکمیل این محصول نقش داشته باشید.

دانلود و دسترسی

کاربران همچنان می‌توانند NVIDIA App را به‌صورت جداگانه و یا همراه با درایورها دانلود کنند. این نرم‌افزار برای تمام کاربرانی که از محصولات انویدیا استفاده می‌کنند، ابزاری مهم و کاربردی خواهد بود.

نتیجه‌گیری

NVIDIA با ارائه‌ی این نرم‌افزار جدید به‌دنبال بهبود تجربه کاربری و پاسخ به نیازهای گیمرها و کاربران حرفه‌ای است. این تغییرات نویدبخش کارایی بهتر و دسترسی راحت‌تر به امکانات مورد نیاز کاربران است.

 

برای اطلاعات بیشتر به NVIDIA مراجعه بفرمایید

*
*




گروه مهندسی سحاب - برنامه نویسی - برنامه نویس فول استک مدیریت شارژ ماهانه ساختمان شارژانه وبسایت شخصی سید محمد جواد سجادی - برنامه نویس - برنامه نویس فول استک - javad sajadi programmer developer, sajadi developer, جواد سامانه جامع خدمات مادر و کودک دایه و مشاوره در حوزه های ازدواج و فرزند آوری, دایه,سامانه جامع مادر و کودک دایه,مشاوره مادر و کودک,مقالات بارداری,کمک به مادر,هفته های بارداری گالری دوربین قدیمی,گالری ظروف قدیمی,گالری سکه و اسکناس و تمبر,گالری چراغ قدیمی,تلوزیون قدیمی,ظروف چینی سنتی,چراغ نفتی,گالری ریحان , لوازم سنتی , کلکسیونی , عتیقه مشاوره اسلامی کودک و نوجوان, موسسه اخلاق و تربیت, مشاوره اسلامی,روانشناسی اسلامی,مشاوره کودک و نوجوان,مشاوره کودک,مشاوره نوجوان,مشاوره آنلاین,تربیت دينی,تربیت اخلاقی و جنسی,اختلالات رفتاری,مهارت های مادرانه,مسائل نوجوانان