نویسنده: مهدی میرزابیگی     تاریخ خبر 1403/02/29

ایسوس به شکایات کاربران پاسخ داد.

ایسوس به شکایات کاربران پاسخ داد.

در پی خبر قبلی پیرامون مشکلات گارانتی ایسوس، این شرکت پاسخ خود را منتشر کرد.

طبق گزارش قبلی درباره مشکلات کاربران با گارانتی شرکت ایسوس (لینک مطلب) این شرکت طی بیانیه ای درباره این مشکلات و راه حل آن‌ها صحبت کرده است.

شرکت تایوانی ایسوس اعلام کرده است که قصد دارد شفافیت بیشتری را در رابطه با ادعاهای گارانتی و هزینه های بالای تعمیرات سخت افزار ارائه دهد. ایسوس اذعان داشت که برخی از هزینه های تعمیر مطرح شده توسط آنها "غیرمنطقی" بوده است. آنها متعهد شده اند که فرآیند ارائه خدمات پس از فروش را بازبینی کرده و به کاربران اطلاعات بیشتری در مورد گارانتی و هزینه های احتمالی تعمیر ارائه دهند.

ایسوس قصد دارد تا اطلاعات بیشتری در مورد محدودیت ها و شرایط گارانتی در وب سایت خود ارائه دهد. آنها همچنین در حال بررسی فرآیندهای داخلی خود برای تضمین ارائه خدمات و هزینه های منصفانه به مشتریان هستند.

علاوه بر این، ایسوس قول داده است که آموزش کارکنان خود را در زمینه سیاست های گارانتی و خدمات پس از فروش بهبود بخشد تا از خطای های ادراکی جلوگیری شود.

در نهایت، این شرکت تایوانی اعلام کرده است که به طور فعال با مشتریانی که با مشکلات گارانتی یا هزینه های تعمیر گزاف مواجه شده اند، ارتباط برقرار خواهد کرد تا مسائل آنها را حل کند.

 

منبع: برگرفته از سایت تامزهاردور Tomshardware پیرامون جواب ایسوس به شکایات کاربران

*
*




گروه مهندسی سحاب - برنامه نویسی - برنامه نویس فول استک مدیریت شارژ ماهانه ساختمان شارژانه وبسایت شخصی سید محمد جواد سجادی - برنامه نویس - برنامه نویس فول استک - javad sajadi programmer developer, sajadi developer, جواد سامانه جامع خدمات مادر و کودک دایه و مشاوره در حوزه های ازدواج و فرزند آوری, دایه,سامانه جامع مادر و کودک دایه,مشاوره مادر و کودک,مقالات بارداری,کمک به مادر,هفته های بارداری گالری دوربین قدیمی,گالری ظروف قدیمی,گالری سکه و اسکناس و تمبر,گالری چراغ قدیمی,تلوزیون قدیمی,ظروف چینی سنتی,چراغ نفتی,گالری ریحان , لوازم سنتی , کلکسیونی , عتیقه مشاوره اسلامی کودک و نوجوان, موسسه اخلاق و تربیت, مشاوره اسلامی,روانشناسی اسلامی,مشاوره کودک و نوجوان,مشاوره کودک,مشاوره نوجوان,مشاوره آنلاین,تربیت دينی,تربیت اخلاقی و جنسی,اختلالات رفتاری,مهارت های مادرانه,مسائل نوجوانان